2 juni 2011

låt mig klaga

jag och min älskade liza<3

Ligger helt däckad i soffan, jag går som 89 åriga agda, min hals värker och jag svettas som en gris.... det är priset man får betala. sitter och kollar på alla bilder och filmer och vill göra om det igen och igen... men just nu vill jag bara sova... att jag har cheez balls bredvid mig, men inte ens orkar äta dom är ett gott tecken på att nått inte är som det ska. Jag har fått sjukanmäla mig från jobbet imorgon.. Känns jättedumt men jag mår ju apdåligt och tanken på alla kunder och all stress under strömsholmstävlingarna känns inte som en bra kombo.

ska istället vila upp mig så jag orkar med parken zoo och jobb på söndag, bara att bita ihop!

1 kommentar:

Emelie sa...

Ni verkade ha en toppenshow and you know it ;) Se till att kurera dig nu så ses vi på lördag. Kan ju höras mer imorgon om var vi ska ses etc. kramis!