22 juni 2011

TAGGGGGA

Idag har jag och emelie varit och shoppat inför FRED OCH KÄRLEK 2011! Ett litet tält fick det bli, vi tyckte det lät som en bra idé.. ett plast vinglas också, fint ska det vara. sedan även andra artiklar som är viktigt inför en festival, torr schampoo, hatt och solglasögon. Jaaaa. Jag är så sjukt taggad nu. Jag har gjort upp ett schema med de artister jag vill se, och emelie ska också göra ett så ska vi pussla ihop. Tror dock vi är ganska överens! Längtar galet mycket efter att få se min kärlek, min gud, min kung. HÅKAN HELLSTRÖM<3 Det jag inte längtar lika mycket efter är tåget som går 05.40 från Västerås. Är man klantig så är man, och lära sig av sina gamla misstag, nej det går ju inte! :D

Chillade lite på donken med rickard, patrik och carro också mot kvällskvisten. Trevlans trevlaaaans. Nu väntar det jobb imorgon, sen på midsommar afton blir det midsommar mys med Fanny! Älskar att jobba 75%. Man får liksom ut det bästa av de lediga dagarna. Känns som att jag varit ledig jättelänge fast jag bara varit ledig två dagar.

Puss och godnatt

Inga kommentarer: