8 juni 2011

LYCKLIGA DAGAR

Stadsorienteringen var väl inte så päpp, ingen i klassen var taggad och jag var med i två grenar. En mot B-klassen, och en med B-klassen. hahahha jag var sämst! skulle äta mums-mums, så många som möjligt under en minut eller vad det var. alex fick i sig 5, jag fick i mig lite mer än en halv. så jäääääkla äckligt. jag fick iallafall 20 poäng till klassen, wiiiie.

vi körde även typ, suck and blow fast med ägg. det var vi grymma på och fick typ 315 poäng till B-klassen! inte illa, inte illa!

efter detta begav sig jag, camilla & adam, de enda som var kvar hem till tove och malin. där drack vi lite cider och hade det mysigt och kom på kreativa idéer till lakanen. så nu är de klara.
säger bara att jag vart klassen solstråle, det är jag mycket nöjd över!

nu ska jag stryka min klänning, för imorgon väntar mösspåtagning, studentfotografering, och även studentlunch. efter det drar vi oss till flaket och ska börja pynta det.

1 dag kvar i princip!

Inga kommentarer: