28 april 2011

vilken härlig dag



Idag är jag glad. Sådär glad så man bara vill dansa, sjunga, hoppa och skrika. Tänk vilket underverk den där gula, skinande saken på en klarblå himmel kan göra. Livet är underbart när solen lyser klart. Idag har vi lämnat in vår projektrapport, som jag skrev igår tror jag, så är den väl inte världsklass. Men jag är väldigt nöjd över vår egen reflektion. Jaja, vi ska inte bygga en bil. Det är okej att misslyckas, och ibland känns det jävligt skönt att inte bry sig till 100% som jag gjort de två tidigare åren.

Fick även veta att jag kunde fått vg på mitt fördjupningsarbete i samhäll bara jag hade skrivit lite fler sidor. haha, skrattretande, jag satt en kväll och skrev och jag var sååå missnöjd. men han tyckte om den för det var personligt och inte kopierat från massa andra sidor. så trots allt får jag väl ge mig själv en klapp på axeln.

Varje år är det modevisning i vår skola, HV eleverna visar upp kläder de sytt själva, sminkningar och frisyrer. Riktigt roligt och dom är så duktiga! Läskigast var skräcktemat med Jokern, JigSaw och the ring tjejen. Jag kunde knappt kolla. haha jag är otroligt rädd för skräckfilmer.

Efter skolan cruisa jag och Cammis runt och försökta hitta glass, slutade med en islatte och lite solande i vasaparken. Idag har jag känt mig som en modebloggare, hahah modevisning och islatte på samma dag. voine voine..

when the drugs don´t work no more you get high on life
nu har jag en fin helg att se framemot med grillning, födelsedags firanden och annat fint.

Inga kommentarer: