6 april 2011

city gross

Idag öppnade city gross och emelie ringde till mig och berättade att de hade chips och choklad för 10 kr, "Hanna, kan vi inte åka dit sen?"
Varpå jag svarar; "VAAA? 10 KR... VI ÅKER NUUUU" Så vi drog och träffa Isabella på vägen. Vi fick stå i kö för att komma in i affären, och när vi väl fått alla våra grejer stog vi i kö i typ 45 minuter. hahaha vad gör man inte för lite chips. tjejen framför oss började vi prata med och hon tyckte vi var onödiga som åkte enda dit för lite chips och choklad. men vi förklarade för henne att det inte var så "enda dit" eftersom vi bor 3 minuter därifrån med bil.

ju längre dagen har gått, desto bättre har jag mått. så det käns faktiskt helt okej idag, även om det inte är top notch! allt tack vare att jag har de underbara vänner jag har, både hemma och i skolan. jag älskar er<3

1 kommentar:

Sofia sa...

Sv: Jaaa, äntligen händer det något :D haha! tack så mycket :)