15 april 2011

Världens.bästa.påsklov

Nu sitter jag på stationen och inväntar tåget som ska ta mig till mina fina vänner som jag inte har träffat på ett halvår. Jag är så exhalterad, dessutom är jag så grymt taggad på att få festa ikväll! Ridbyxorna och ridhjälmen ligger väl förvarade i min väska. På Måndag är det dags för studenterna i Västerås att ta över Östersjön. Min magkänsla säger mig att det kommer bli grymt.

Jag kommer hinna mellanlanda i Västerås en kväll för att på Onsdag fara vidare norrut till Åre! Det ser jag verkligen framemot för jag var aldrig där förra året då jag och Camilla åkte till England istället. Så för mig blir det full fart och allt ska bli så himla
skoj, om man bortser från de 9 timmarna i bilen på Onsdag!

Jag ska försöka hålla mig borta från dator och liknande, men något litet inlägg kan jag nog bjuda på! Se nu till att ha ett underbart påsklov, och alla studenter; Det här är vårar sista skollov!! Fattar ni?!?!

Pusss och kram och ta hand om er!

Inga kommentarer: