14 april 2011

Jag var där!

Provet var jättemysigt faktiskt, alla treor samlades i bombardier arena. Jag hade sett framför mig.... typ koncentrationsläger eller nått?! Haha nej men att man fick sitta en och en och det skulle vara knäpptyst men jag fick sitta bredvid Liza. Sen åt man lite godis, småpratade lite och skrev lite. Vi satt ca. 2,5 timmar men då använde vi inte tiden fullt ut utan chillade lite också. Jag skrev om en konsert jag var på och använde mig av när jag, emelie och johanna var på coldplay. Längtade riktigt mycket tillbaka!

Efter det åkte jag och Liza till skolan och åt och sådär, vi hade ändå inget annat för oss, sen skulle hälsa på vår gamla trafikskolelärare Sammie men dom stängde precis för lunch när vi kom så Liza skjutsa hem mig. Då mötte jag upp Emelie och vi tog en promenix till IKEA! Jättefint var det. Skönt att ha typ 10 minuters gångväg dit!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan träffa Carro och Jonna, jag måste tvätta och packa också. Fem dagar kommer jag vara borta innan det är dags att åka hem till vässan och direkt packa om till Åre. Men jag gillar som sagt när det händer grejer, så ja. nej här har jag inte tid att sitta

Inga kommentarer: