5 april 2011

a bad dream

Imorse när jag vaknade kändes det som att jag inte sovit ett skit, jag drömde att jag, pappa och patrik åkte till Paris på en dags tripp för att äta middag.. Tog massa bilder på eiffeltornet med min iphone, när jag vaknade i morse kollade jag igenom mina bilder men hittade inga.. Så borta var jag

Jag är inte med, jag orkar inte bry mig om något egentligen. Jag har gått runt som en zombie idag och det visade sig att jag såg lika hemsk ut som jag kände mig för adam erbjöd sig sin axel att sova på och jag fick höra lite kommentarer. men jag skiter i det... jag har viktigare saker on my mind än mitt utseende...

I wake up it´s a bad dream, no one on my side
I was fighting, but I just feel to tired to be fighting
guess I´m not the fighting kind
wouldn´t mind it if you were by my side,
but you´re long gone, yeah you´re long gone now...

Jag skulle verkligen vilja höra ett; april, april... eller "smile, you´re on candid camera"

jag har iallafall umgåtts med Fia idag efter skolan och det fick mig att må bättre!