27 april 2011

förlåååt

Måste be om ursäkt till alla mina läsare som läser för att detta just är en au pair blogg. Det är väldigt mycket tråkigt från mitt liv nu och väldigt lite förberedelser. Jag älskar att skriva, och därför har jag lätt att skriva för mycket om annat också. Jag skriver flera inlägg om dagen som jag inte ens publicerar.

En sak jag iallafall ser framemot med att åka till USA är att kunna få en helt ny garderob. Det låter ju som en konstig sak att se framemot när man ska åka på äventyr. Men jag är så trött på min stil, som ibland vill fram mer än jag tillåter den. När jag åker kommer jag ha med mig kläder för ca.2 veckor, det som inte följer med ska jag skänka bort eller sälja. That´s how it is!

Dagarna närmar sig med stormsteg och jag har inte riktigt fattat att jag ska åka. Men nu börjar det bli dags att inse det och sätta fart med lite papper och sånt, en hälsoundersökning skulle man ju dra sig iväg på också. Mindre kul, men måste man, så måste man.

Till mina trogna au pair följare som läser om min tråkiga vardag vill jag ge en stor kram. Hoppas ni håller ut tills jag kommer iväg.

1 kommentar:

Emelie sa...

Tänk vilken ny garderob man kommer fixa därborta :D lovely! Första besöket på Forever 21 kommer kännas som i himmelriket haha, åh vad jag längtar! By the way så är det bara trevligt att läsa om allt annat som händer i din vardag utöver Au pairandet, :) xoxo