17 april 2011

08-helg

Sitter hemma hos Maria nu på hennes baksida med shorts och linne. Visst är det lite småkyligt när det blåser men ändå är det halt fantastiskt då klockan bara är halv sex. Ulrikorna lämnade oss idag och vi passade på att åka in till stan och shoppa lite. Eller jag köpte bara världens största och godaste muffins! Vi gick även på en liten promenad mot Globen och hade lite upptäcksfärd.

I fredags var det ju studentskiva, det var jätteroligt och jag stötte på en kille som också kom precis från stallet. Jag är nöjd med mitt klädval, men lite väl svettigt var det.

Igår bakade vi en sockerkaka och gick på picknick och bara tog det lugnt! Det är det jag tycker så mycket om med mina fina vänner. Vi gör alltid så mysiga saker! Vi körde även en efterlängtad grillpremiär!

Imorgon är det dags för studentkryssningen som jag har tjatat om i evigheter? Jag är iallafall grymt taggad så det blir kul! Nu ska jag vara social med Maria!

Fina bilder från bravaderna kommer så småningom :) pussss

Inga kommentarer: