25 april 2011

ilska

Att någon beter sig som skit mot mig kan jag ta, men när någon gör något dumt mot mina vänner, då jävlar går gränsen.

Det finns en pojke, en charmör, som säger rätt saker vid rätt tillfälle. Han blir kär på tre sekunder och han får tjejerna att falla som käglor. Trots att han vid närmare eftertanke inte är mycket att hänga i granen. Ett misstag jag själv gjort och som jag kan se med helt nya ögon nu. Han går igenom tjej efter tjej, och är dom i samma kompisgäng så spelar det ingen roll. Manipulativ utav bara fan så trots alla varningar man får så känner man starkt; detta kommer inte hända mig, det var hur han var förut.

Mina vänner, killen jag pratar om är en riktig jubelidiot. och som sagt, att han sårat mig bryr jag mig inte ett skit om, det var flera år sedan nu. men när han ger sig på mina kompisar, som behöver en trygg och stabil vägg att luta sig mot. utnyttjar och är så jävla respektlös. då spricker jag av ilska.

Nästa gång jag ser dig på stan, då lovar jag dig att det inte blir en nådig blick jag ger dig. Nästa gång jag ser dig får du hoppas på att jag är på bra humör och i mitt sinnes fulla bruk. Jag blir sällan arg, men när jag väl blir det. Då är det på riktigt.

Vännen, vad ska du göra när du gått igenom hela Västerås utbud?! skärp dig förihelvete..

Inga kommentarer: