19 april 2011

sjung om studenten

Nu är jag hemma på mellanlandning efter alla bravader.

Studentkryssningen var ju en klass för sig, först började allt bra med att vi fick en bättre hytt än vi beställt och massa sådär. Men redan efter två timmar var min mobil borta. Efter lite panikande och typ utfrågning av alla jag mötte så insåg jag att den var gone, så det var ju bara att acceptera läget. Från denna punkt gick allting upp och ner hela kvällen men over all så hade jag riktigt kul. Lyckades jämna ut alkoholintaget jämnt på båda dagarna tror jag! är grymt sliten nu, för sov väl sammanlagt 10 minuter imorse kanske?! Jonna pratade i sömnen, party i korridoren och svinkallt! Vid 9 tiden efter tre timmars försök till något som skulle likna sömn gick vi upp med solglasögon och pyamas och chillade. Tacobuffén som det bjöds på var också helt jävla underbar!

Nu håller jag på att packa om till Åre. imorgon kl.8.00 går bilen.. gissa vem som kommer sova!

Inga kommentarer: