2 februari 2011

where´d you go

Snart är det troligen dags för matchingsprocesser. Det är klart att man har sin dröm familj, även om man troligen inte kommer hamna i en familj som är precis som den. Jag tycker det är bra att ha en mall vad man vill ha, men inte fastna för mycket i den utan gå på magkänsla och kemi.

Min drömfamilj består av ett par med två barn med åldern 4 och uppåt. Gärna hund, eller hundar eller något annat mysigt husdjur. Om de har häst, eller kanske bor på en ranch skulle det vara ascoolt! Vart i landet spelar ingen större roll, men då jag njuter av sommarväder så är det ett stort plus om det bor i södra delen av USA. Men även östkusten skulle passa bra. De får gärna ha en annan religion, kanske vara judar, för att få en chans att uppleva en annan religiös kultur med andra högtider. (Christmukka... hehe) De får gärna tycka om friluftsliv och skidor osv. och helst gilla att resa, inom och utanför USA.

Detta är lite av det jag önskar, det ska bli spännande att se hur det slutar. Jag kanske slutar i en familj med en ensamstående mamma med tre barn mitt i en liten by som ingen någonsin hört talas om, eller mitt på manhattan. Det återstår att se, och gud vad spännande det är!

1 kommentar:

FB sa...

Hoppas du hamnar i en rik familj som bjuder mig på en resa så jag kan hälsa på :D !