10 februari 2011

MATCH NR.2

Min första familj försvann, jag är inte särskilt ledsen över det. Jag hade mina aningar om att den var halvt svensk, och det vill jag inte ha! Men jag kollade senast idag, då var den kvar. Nu, tre timmar senare har jag fått en ny match. Här kommer lite information;

Ensamstående pappa som bor i West Orange, NJ. Han har två barn, en pojke på 8 år och en flicka på 5. Dom har också katt.

Jag vet inte riktigt vad jag känner för den här familjen, det är just det att han är ensamstående pappa. Det finns både fördelar och nackdelar och om jag ska vara ärlig kan det kännas lite obehagligt. Annars lät det väldigt bra, det är bra ålder på barnen och en pojke och en flicka! New Jersey är en delstat jag verkligen kan tänka mig att bo i. Men jag ska ringa till CC imorgon och berätta att jag är intresserad av att prata med honom iallafall!

1 kommentar:

Anonym sa...

när ja va på ett möten om aupair så va de en tjej som sagt nej till en ensam pappa och de visade sig vara mel gibson som ville ha en nanny :P