27 februari 2011

uppdatering

Det händer inte så mycket för mig just nu, men precis som en tjej som heter Jasmine som jag har pratat lite med så har jag skickat in ett meddelande till en familj som skrev på cultural cares sverige logg. Känns lite komiskt för jag visste inte att hon hade gjort det! Iallafall bor familjen i Boston, och jag tycker den verkar jättebra. Jag har fått deras personliga brev och berättat lite om mig själv som hon ville ha reda på. Vi får väl se hur det blir. Jag önskar iallafall Jasmine all lycka till för hon ska prata med dom idag!

Annars har Californien familjen inte hört av sig, så jag väntar glatt på nästa familj och ser framemot vad den kan ha att erbjuda. Kanske är det min drömfamilj, annars fortsätter jakten. En sak som jag tycker är dåligt är att man inte kan få mejladressen till familjen. Jag har inget emot att bara bli matchad med en åt gången, det känns helt okej och det är lättare att säga nej då osv. Men jag vill gärna kunna höra av mig till en familj. Det är det enda negativa med CCs system tycker jag. Jag är nöjd med dom än så länge! :)

Nu ska jag kolla på huset fullt, som ju utspelar sig i San Francisco. Härliga barn dom där, hoppas man får värdbarn som dom!

4 kommentarer:

Jasmine sa...

Ja, de är lite roligt faktiskt! Haha, om det inte väljer mig så hoppas jag verkligen att du får chansen. Dom verkar verkligen great! Vi båda kan väl åka dit? ;) Och tack för lycka till:et! Så roligt när man kan följa andras processer! :) Kramis

Fanny sa...

Ja det tycker jag med! Läser jättemånga själv, din bland annat :)

Sofia sa...

Sv: Haha, ja det kan jag tänka mig :) det är så kul att läsa om alla andras matcher men tänk när man får sina egna! tack, detsamma :D

Linn sa...

hej! Du kanske vet vem jag är :P Mackan erikssons syster^^ Jag är just nu i usa och jobbar som aupair ;D HOppas du får en bra familj snart :D Det är as skoj och massvis med nya erfarenheter och upplevelser!