23 februari 2011

Match nr.3

Som au pair ansökare är man väldigt rolig, min väckarklocka står på 09.00. Nu är klockan 06... Varför gick jag upp, jo för jag checka mejlen lite sådär i förbifarten (vilket man gör ungefär 3 ggr/ vaken timme) och jag såg att jag hade fått en ny match!

Den här familjen bor i Lodi, CA! CALIFORNIEN! 4 barn på 4 och 5 år.. Ja, ni ser rätt. Alla är flickor, det handlar om trillingar och en stora syster. Fick ingen riktig uppfattning om familjen då dom hade skrivit väldigt kort om sig själva. Är lite tveksam till så många barn faktiskt. Men man kan ju alltid prata med familjen.

Skönt att ha fått en match iallafall, trodde det hade stannat upp och fick lite panik där ett tag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan vad hette familjen? Letar otroligt mycket efter en vis familj med trillingar och en stora syster. Men hittar inte deras namn. Kanske du kan hjälpa mig. Mvh Jessica
Yellow_jessie@hotmail.com