29 augusti 2012

HOME SWEET HOME

Nu har jag varit hemma i Sverige i två dagar. Det känns underbart att vara hemma.

När jag klev ut i ankomsthallen på Arlanda fick jag en hjärtattack. Jag hade väntat mig Mamma och pappa. Där stod också, förutom dom - Isabella, Fanny, Jonna, Carro och Rickard! Vi hade sedan en middag hemma hos oss, och Amanda kom över också. Plus Åse, mormor, Rebecca, Mathias och hans flickvän Sandra.

Igår jag med Emelie till erikslunds köpcentrum som öppnade precis när jag åkte, samt åkte jag ut till strömskär med mamma och stefan och fick åka lite båt. Vi avslutade dagen med spicy hot och så fick jag köra bilen hem från tidö-lindö.

Det är som sagt underbart att vara hemma, jag har hittils inte haft någon ångest osv. Det är självklart konstigt att vara hemma, och försöka vänja sig vid det här livet igen. Allt är som precis innan jag åkte - vilket känns jätteskönt! Jag var orolig över att ALLT skulle vara annorlunda. Men det är det inte.

Idag ska jag åka ut till Pappa och susanne och äta lunch, sedan träffa fia på eftermiddagen. Underbart!

1 kommentar:

EMELIE W sa...

du glömde skricva att jag kom över i måndags. du skrev alla andras namn men inte mitt :(