12 januari 2011

This is happening

idag var det dags för informationsmöte, jag har sett framemot det så mycket. själv mötet var lite långdraget. jag har ju läst allt typ 1000 ggr varje gång jag har varit inne på banan att bli au-pair. Men det var intressant att höra tidigare upplevelser.

Jag bestämde mig även för att göra intervjun. Det var ingen fara alls. Lite frågor om dig själv om du rökte, var deprimerad, hade haft ätstörningar, ja typ sånt. Sen fick jag svara på frågor på engelska om vad jag ville ha ut av mitt år, vad jag t.ex. skulle göra med barnen en regnig dag osv. Allt gick bra, och detta känns verkligen som ett steg i rätt riktning.

Jag har även börjat på min ansökan. Eller börjat, den är i princip klar. Det som fattas är referenser, och så måste jag fila lite på mitt personliga brev och såna detaljer. But I think this is happening!

Inga kommentarer: